onsdag 29 augusti 2007

Fallit till föga för bloggandet





Jaha, då har jag fallit i bloggfällan jag också. Från och med nu lämnar jag dagboken och övergår till att skriva dagbok i bloggen.



Igår kväll gick Pippi sitt första viltspår med vinkel, ca 200 meter. Det gick som en dans. Under väntetiden försöker hon som vanligt tigga åt sig lite fika från bordet. Till Nietzsche lade jag ett spår på ca 50 meter eftersom han var så förhållandevis ointresserad förra gången. Han hade gott klarat ett längre spår. Det gick jättebra för honom med.


Nu, 18.45, ligger hundarna utslagna i soffan efter ett springpass i skogen och på en mycket blöt myr. Jag ska också lägga mig i soffan och titta på en film. Antti snickrar på förrådet. Det är så skönt att höra (och se) andra jobba ;-).

1 kommentar:

Mrs Harajuku sa...

Vad kul att det går så bra för dem! Men så är det ju då man har duktiga whippar! :) Hoppas ni har en mysig helg? Kramar familjen Harju