lördag 28 mars 2009

Vinterpromenad

Ja det är vinter här (jag undrar om potatisen är satt i västra Skåne än? :-)) Solen sken visserligen på förmiddagen men det var kallt i luften. Jag och Nietzsche var ute på en tvåtimmarspromenad i dag. Då sken solen lite grand fortfarande, men nu snöar det. Det är tur att jag tycker om vinter annars hade jag nog blivit galen. Det var så skönt att smita hemifrån! Pippi gick in i höglöpet i går och det är himla jobbigt just nu. Ingen av hundarna slår sig till ro. Vi gick efter skoterspåret och Nietzsche fick strutta omkring som han ville i ca en timme. Han springer aldrig ifrån mig och det är så skönt. När han är ensam blir inte rusherna lika häftiga som när Pippi är med. Vi passade på att träna lite lydnad också och han är så otroligt duktig. Det finns en oerhörd potential hos den hunden.



På skaren





Haren skuttar fram så fort!

Inga kommentarer: