torsdag 26 februari 2009

Dagens statusuppdatering

Mår: Ganska bra, lite väl mycket huvudvärk bara. Kanske en liten förkylning på gång.
Gjort: Suttit i möte, haft utvecklingssamtal med en doktorand, skickat ut viktig information till etnologistudenter, läst avhandlingstext, köpt grisöron på Överskottsbolaget, varit med hundarna i skoterspåret och tittat färdigt på första säsongen av Grey's Anatomy.
Nöjd med: Mitt jobb som är jätteroligt, ljuset som är tillbaka på eftermiddagarna så att jag kan vara ute med hundarna i skoterspåret. Att Nietzsche ser ut att vara fin form. Också nöjd med att nya tv-rummet nästan är färdigt och att vi äntligen har Marimekkogardiner i vardagsrummet (se bilden).
Inte nöjd med: Att Pippi ser ut som en korv trots att hon får mycket motion och inte får så mycket mat. Inte heller speciellt nöjd med min egen viktnedgång. jag äter återigen godis. Fy på sig Susanne! Jag har inte heller skött skidåkningen. Inte nöjd med att Bodenutställningen krockar med vår körkonsert.
Ser fram emot: Helgen och invigningen av Samiska veckan.
Väder: -10 grader, helt perfekt

Klart slut för idag!

Inga kommentarer: