tisdag 23 juni 2009

Husvagnsgrejer

Idag har varit i stan för första gången på evigheter. Jag hade inget annat mål i sikte än att göra av med lite pengar. :-) Och vad handlade Susanne då om inte lite grejer till husvagnen. Nu har jag kommit på hur jag vill att det ska se ut i den (Antti får allt haka på ). Den kommer att ta form under sommarens gång. Min syster som var med mig på stan påpekade så klokt att det verkar bli samma stil som vi har hemma, alltså mycket Unikko från Marimekko. So what!? Alla som ska till Vilsta är välkommen på lite vin och husesyn!


7 kommentarer:

Jenny,Nokia och Leo sa...

Ni blev sålda på husvagn direkt =)

Susanne Lindström sa...

Fungerar hur bra som helst med hundarna! Det var så skönt att ha ett eget krypin när vi var i Sorsele. Jag och hundarna låg och slappade när de andra gjorde en massa andra grejer! Tyvärr glömde jag att ta med mig en bok. Det ska aldrig hända igen!

Dogpower sa...

Åh vad jag blir avundsjuk. Det finns väl inget härligare än husvagn. Jag och Mona kommer gärna på ett besök i Vilsta, om vi hinner. kramar

Whippeten Nota sa...

Ja husvagn är faktiskt toppen!!! Himla fint det var där ni befann er på midsommar, korten var ju som riktiga vykort!

Jenny,Nokia och Leo sa...

För vår del blir det också husvagnspremiär i år =) Min rygg kommer nog inte att bli glad över sovkomforten, men det får det väl vara värt?!

Susanne Lindström sa...

Jenny: i vår husvagn har vi en 120 cm resårbotten och bäddmadrass i den bakre delen. Jag sover bättre där än hemma! Kommer ni till Vilsta?

Michaela: jag håller med om att det är vackert runt Verbosjön. Ännu finare är det in real life! Men du skulle ha sett hur hundarna såg ut på magarna! Fullt med myggbett! Kommer du till Vilsta?

Jenny,Nokia och Leo sa...

Ja, vi kommer till Vilsta =)