måndag 7 september 2009

Högboresultat

På lördagen visade jag Nietzsche och han fick en tvåa! :-) På söndagen blev han tvåa i öppen klass med ck! Samma kritik som vanligt, för hög svans. Nu blir det verkligen paus med Nietzsche. Han måste helt enkelt tagga ner lite i ringen. Han sköter sig bra i övrigt. Det är den där svansen. Kanske han lugnar ner sig när han blir äldre.
Sakari blev trea med hp i valpklassen. Han var en liten krångelgubbe och så är han lite för tjock för domarens smak (och min faktiskt)! Vi såg det som träning. Grattis till Högliapojkarna som placerades före!
Grattis förresten till alla vinnare!
På lördagen blev jag i alla fall väldigt glad när jag hittade butiken LenaOrange bredvid kvarnen. Jag handlade inte så mycket men blev väldigt inspirerad till att göra om i vardagsrummet (igen)! :-) Jag inhandlade ett par väldigt snygga handledsvärmare i alpackaull med tovade fransar. De kommer att passa mig väldigt bra eftersom jag är lite frusen på vintern, allra helst på jobbet. Jag ska inte berätta vad de kostade!

Inga kommentarer: