fredag 16 maj 2008

Sjuk

Med mig hem från Paris hade jag någon otäck virus som inte verkar vilja ge med sig. Det började med vanlig snuva, övergick sedan till en otäck hosta för att sedan avslutas med feber. Antti har också haft en släng av det. Det är så typiskt nu när jag har så mycket att göra, och stackars små älsklingsvovvarna. Pippi har inga problem med att ligga och sova hela dagarna och det passar henne extra bra nu när hon löper, då kan hon sova hur mycket som helst. Nietzsche däremot är inte en kille som vill ligga och sova hela dagarna. Han vill att det ska hända någonting emellanåt. Han ställer sig bredvid mig i sängen och viftar på svansen och skäller och pratar för att få i gång mig. Efter ett tag inser han dock att han måste ge upp. Så fort jag blir frisk ska vi vara ute i skogen så mycket jag bara har möjlighet till. Skönt att vi äntligen har ljusa kvällar!

1 kommentar:

Jenny,Nokia och Leo sa...

Ja, vet hur det är, har man varit ledig, så har man fullt upp och kanske just därför blir man alltid sjuk då?!
Trevliga bilder från resan, känns som att besöka Paris är ett av alla "måsten" i livet.