måndag 3 september 2007

Höstens allvar

Idag började allvaret igen. På förmiddagen mellan 09.00 och 12.00 hade jag ett undervisningspass för våra Kulturanalytikerstudenter, termin 7, om Mångfaldens etik, praktik och politik. Min nätkurs, Perspektiv på queer/sexualitet i skolan började också idag. Det blir ju lite mindre tid för hundarna nu när forskning, undervisning och körsång drar igång igen. Jag ids inte skriva något mer här om vad jag håller på med när jag inte sjunger eller är med Antti, Enya och hundarna (om någon är intresserad går det att läsa på http://www.umu.se/kultmed/personal/lindstroms/susanne.html). Men vi ska nog hinna med några turer i skogen innan vintern anländer. Det blir till att inta bågskyttebanan för race snart igen. Vi har tur som har den ganska nära och det går att ta sig dit även på vintern.

Inga kommentarer: